Dilatační profil šikmina vyrobený z kvalitního PVC se změkčeným středem pro zajištění dilatace. Používá se ke zpevnění a ochraně vnitřních rohů stropů, šikmin a příček.
Podrobné infoVlastnosti | |
Barva | bílá |
Rozměr | 50 mm x 25 m |
Dilatační profil šikmina vyrobený z kvalitního PVC se změkčeným středem pro zajištění dilatace. Používá se ke zpevnění a ochraně vnitřních rohů stropů, šikmin a příček sádrokartonových konstrukcí. Je dostupný o šířce 75 mm a délce 25 m.
Přednosti Dilatačního profilu šikmina
Dilatační profil šikmina
Materiál
PVC s měkčeným středem
Šířka
75 mm
Délka
25 m
Vybráno | Vybráno151.230220p |
---|---|
Barva | bílá |
Rozměr | 50 mm x 25 m |
Hledáte příslušenství k produktům ve vašem košíku?
Je vám k dispozici v této nabídce.
Ne, nejprve si vytvořte objednávku přes e-shop, jen tak zajistíme dostupnost materiálu při osobním vyzvednutí.
Samozřejmě a rádi :)
Založte si Buildex účet, my Vám dáme 100 Kč na první objednávku a aktivujeme další výhody.
My, společnost BUILDEX GROUP s.r.o., IČO 5362431 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Maximálně pohodlné prohlížení na míru. To díky sušenkám dokážeme zařídit. Košík si bude pamatovat váš nákup, bez odhlášení vám nehrozí otravné zadávání údajů a zobrazovat se vám bude jen relevantní obsah. O co se s námi podělíte je zcela ve Vaší režii, vše bude ale v maximálním bezpečí.
Nezbytná data pro správné fungování stránky, která musí být vždy povolena.
Pomáhají nám pochopit, co by vás mohlo zajímat, na čem naše stránky prohlížíte, co nám na webu nefunguje a podobně.
Umožňují zobrazovat vám vhodný obsah na základě produktů, článků a stránek, které jste u nás navštívili.
Díky nim uvidíte na reklamních místech u nás a na jiných sítích to, co by vás mohlo zajímat a nikoliv nemístné, náhodné kampaně.
Diskuze
Položit otázkuSkrýt